marți, 2 august 2016

Farmec - Păreri

Bună!
M-am decis să vă spun părerea mea despre doua produse pentru unghii de la farmec .
Aș vrea să încep cu tratamentul.
     Farmec- Tratament expert . Un singur cuvant îl poate descrie, superb.Se usucă foarte repede  și , de când îl folosesc unghiile mele sunt mai tari și nu mai au tendința de a se rupe. Când l-am achiziționat îl foloseam zilnic , apoi o data pe săptămână. Am citit că poate fii folositși ca bază. Acum îl folosesc mereu când îmi fac o nouă manichiură.
L-aș recumpăra? Da. Prețul este foarte acceptabil. L-am achiziționat cu 11 lei din oraș, un preț super bun .


       Lacul ultrarezistent.
Gândul meu era acela de a achiziționa top coat-ul , însă în magazin nu mai era.
Însă nu regret. Am numai cuvinte de laudă pentru el. Se usucă repede și prelungește durata manichiurii cu mult.
Manichiura mea durează o săptămână  fără ciobituri.
Nu știu dacă așa durează pentru toți , însă eu sunt super mulțumită.
Am un mic sfat:după 3 zile de purtat mai adaug un strat pentru a-i mai da un plus de protecție .
L-aș recumpăra ? Da . M-a surprins plăcut acest lac de unghii. L-am cumpărat cu 10 lei , la fel un preț bun.

      Cam atat cu această postare ,sper ca v-a fost de folos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...