luni, 10 octombrie 2016

NOTD-Cats

Buna !
Astazi revin cu o noua manichiura . Am optat pentru decals , solutia pentru o manichiura pe graba .
Ma impac foarte bine cu ele si sunt deasemenea usor de folosit . 
Rezultatul final?



Ce am folosit:
Baza
Oja albastru deschis
Apa+Decals
Top coat cu sclipici (inelar)
Top coat pentru stralucire (restul)

Aceasta este si manichiura de astazi ! Sper ca v-a placut!
O saptamana  frumosa va doresc :)

38 de comentarii:

  1. Foarte frumoase pisicutele și unghiuțele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea folosesc albastru pe unghii, imi plac mult stickerele cu pisici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult nuanta de albastru pe are ai folosit.o!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nuanta faina de albastru ai ales! Arata ca un cer senin de vara!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa, nuanta este bestiala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce unghiute frumoase! Imi place si nuanta, si modelul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ma tai daca stiu ce inseamna decals. Nu-i nimic banuiesc ca prietenul goagale stie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decals sunt abtipildurile acelea cu pisicute :D

      Ștergere
  8. Foarte draguta, imi place cand le vad la altcineva dar nu stiu de ce am senzatia ca nu mi se potrivesc ..trebuie sa incerc odata

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place aceasta nuanta, de unde ai achizitionat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuanta am gasit-o la un magazin din oras la doar 4 lei . :D

      Ștergere
  10. E draguta si mie imi place mult albastru pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa manichiura. Îmi plac articolele acestea, sunt minunate unghiuțele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador albastru si aici am gasit o manichiura chiar reusita!

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am indragostit si eu de water decals! Le aplic cu placere atunci cand timpul imi permite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur . Chiar te ajută enorm :D Mai simplu decat pictatul manual .

      Ștergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...