miercuri, 19 octombrie 2016

NOTD- French Catifelat


Bună, fetelor!
   Pentru manichiura de astăzi am pregătit un french.
Nu pot spune că sunt fană a french-ului alb , clasic, dar îmi place să-i adaug ceva special , in plus.
Mod de realizare:
Am aplicat o bază, iar după ce s-a uscat complet am pus niște șabloane pentru french.
Înainte să se usuce culoarea am aplicat catifeaua, am presat-o ușor , iar după ce s-a uscat am curățat cu o pensulă evantai.
Nu am folosit top coat , deoarece strica efectul catifelei.


Cam atat si cu aceasta manichiura, fetelor.

30 de comentarii:

  1. ce dragute sunt! n-am incercat pana acum o manichiura cu catifea! mai ales french

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine, nu am folosit catifea pe unghii pana acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc . Arata bine prima ora , dar dupa contactul cu apa , pa si la gara :))

      Ștergere
  3. Super faine, chiar nu am auzit pana acum de folosirea catifelei la unghiute :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase unghiutele. Imi place nuanta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Manichiura arata frumos dar cred ca este incomod de purtat pentru o perioada mai lunga de timp

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut o perioada in care eram doar cu french, apoi am trecut la culori tari, acum sunt la nude-uri!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super frumoasa oja, si mie imi place culoarea albastra

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa culoarea! Am si eu catifea, arata bine pe unghii, pana bag mainile in apa!

    RăspundețiȘtergere
  9. O..ce idee..dar nu te agate in baza aceea de catifea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu :D Dar dupa cateva spalari nu mai are acea textura catifelata .

      Ștergere
  10. Interesant! Nu am vazut pana acum ceva de acest gen!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place cum ti-a iesit smile linul iar idea de a aplica catifea pe french este foarte tare!

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...