luni, 24 octombrie 2016

NOTD-Stamped chevron

Bunaa!
Cam tarziu postez si eu . In ultima vreme am fost destul de ocupata , iar unghiutele au simtit-o.
Fara model complex , m-am limitat la inelar doar.
Stampilat , da .:))
Miracol , nu prea sunt adepta matritelor , nu ca nu mi-ar placea , dar inca nu am dexteritatea necesara , si nici materialele necesare.
Am in plan de mult timp niste stampile mai bune , dar mereu le aman .
Deocamdata pentru modelele astea nu stampilez direct pe unghie , mi-e teama de strcarea unghiei. 
Folosesc inca tehnica cu decals , incepatoare si eu :D :)


Sper ca va placut si manichiura mea.
Va doresc o saptamana frumoasa tuturor ;) ! 


40 de comentarii:

  1. Pentru necunoscatori ca mine, termeni necunoscuti: tehnica cu decals" , chevron= blazon... care-i blazonul, zig-zag-urile? In fine,imi prind urechile, :D e interesanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer ... eu parca m-am nascut baiat in corp de fata. Glumesc, evident. Pur si simplu nu ma pricep sa mi le fac, dar imi place sa le admir la alte persoane . Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa eram si eu in urma cu un an , dar sorta a facut sa imi pice o oja in mana , iar acum nu ma pot oprii din a le cumpara :)

      Ștergere
  3. Daca gasesti niste stampile mai bune, sa imi spui si mie. Pana acum nu am nimerit nimic de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur , daca se va intampla voi face un articol

      Ștergere
  4. Eu am mai multe stampile, la preturi diferite cumparate adica si tot degeaba, e vina mea, nu a lor ca nu stiu sa le folosesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Manichiura nu e punctul meu forte, dar daca sunt atenta imi iese si mie ceva frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este deloc greu , practica este cheia succesului

      Ștergere
  6. eu mai degraba folosesc stampilele decat decals... nu stiu de ce nu ma prea impac cu ele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mai mult de lucru cu decals , dar decat sa stric modelul mai bine asa :D

      Ștergere
  7. Eu nu sunt genul manichiurii acasa, nu am rabdare si nici nu ma pricep. Prefer sa apelez la oja semi-permanenta si sa stau linistita 2-3 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine m-ar tenta oja semi-permanenta , dar ma plictisesc repede de un model :)

      Ștergere
  8. Imi place modelul ales! Nu știu cum L-ai făcut dar se vede frumos

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place aceasta manichiura tocmai pentru ca nu este foarte incarcata, mi-as face-o oricand.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place tot la manichiura asta! si modelul si culorile folosite. Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. este foarte interesanta manichiura, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa manichiura. Astept si alte modele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mesteresc multe lucruri, dar daca ma pune cineva sa fac manichiura, parca ma ucide..lent. Poate cine stie, cu multaaa practica si multaaa rabdare, dar multa, sa iasa ceva decent.

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...