luni, 31 octombrie 2016

NOTD-Watermarble

Bună!
In manichiura de astazi am "încercat" să realizez tehnica cu model in apă.
Este a doua oară cand o încerc , dar de data asta nu a iesit atât de bine.
Am auzit pe mulți spunând că este greu. Nu, nu este atât de greu. Totul constă în oja pe care o folosești. Si nu , nu mă refer la oje de 30 de lei , funcționează și ojele la 3 lei.
Secretul este să alegi o ojă nouă , care are o consistentă mai subțire , iar apa să fie la temperatura camerei.
*Nu uita , mereu este nevoie de o bază alba *
Gata cu explicatul , vă las rezultatul:
Sper sa va  placa manichiura mea :)
Va doresc o saptamana frumoasa :)
 Vrei sa ma cunosti? 



26 de comentarii:

  1. Mie niciodata nu imi iese watermarble :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu eram in aceeasi situatie , dar ambitia m-a ajutat :)

      Ștergere
    2. Dupa vreo 3 incercari am renuntat :D

      Ștergere
  2. Arata foarte bine, a iesit o manichiura frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult!Felicitari!Eu nu sunt in stare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am rabdare sa mi le fac, dar fiica-mea imi cere ca in vacanta sa ne "jucam" cu tot felul de combinatii macar la degetele de la picioare :) )))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragut ti-a iesit! Imi place mult culoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce super a iesit, nu am incercat pana acum tehnica in apa dar se merita..

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Eu nu ma pricep la unghii insa pana si eu sunt impresionat. Ma intreb oare daca s-ar putea picta utilizand tehnica asta si aceste materiale. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am vazut anumite videoclipuri in care se folosea pentru a decora o cana .https://www.youtube.com/watch?v=M6sUuPSgpho

      Ștergere
  8. Mie imi place maxim tehnica asta, acum ma gandesc ca n.am mai folosit.o chiar de multicel! Imi place ce a iesit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Ma bucur ca ai incercat-o si ti-a placut

      Ștergere
  9. WOW! Super unghiute!!! Nu cred ca voi reusi vreodata sa fac asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place mult rezultatul. M-a chinuit si pe mine talentul intr-o zi si am facut ditamai mizeria cu acest water marble plus ca oja uscata de pe marginea unghiei nu se dadea dusa. Ulterior am aflat de acel peel off

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...