vineri, 14 octombrie 2016

October’s Nails Challenge - Bloody Splatter

Buna fete dragi !
Astazi sunt prezenta la o noua colaborare.
Tema de astazi a fost Bloody Splatter.
O tehnica mai messy , dar foarte usoara.
Zic ca m-am descurcat destul de bine , iar manichiura insangerata am purtat-o mai bine de 4 zile.


Efectul l-am creeat cu ajutorul unui pai.Am pus oja la unul din capete , iar la celalalt am suflat.
Sa vedem ce au pregatit si fetele:

38 de comentarii:

  1. Foarte dragut e unghiile, aceiasi tehnica am folosit-o si eu, dar nu mi-a iesit asa dragut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc ! Sunt sigură că ale tale sunt foarte frumoase.

      Ștergere
  2. Ce frumos arata <3 ti-au iesit super

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia sa incerc si eu cu paiul, o sa revin, sa spun ce mi-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur ! Te astept pe blog pentru a primi mereu manichiurile mele noi , urmărește-mă ! ;)

      Ștergere
  4. Foarte misto, m-as incumeta si eu la pai.... cu cat mai messy cu atat mai bine, nu ? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. O tehnica interesanta!Nu cred ca voi reusi vreodata! Am 2 maini stangi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur vei reuși . Nu ai nevoie de foarte multa dexteritate. ;)

      Ștergere
  6. Stropi perfecti, adevarate bloody splatter. Au iesit foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa manichiura, nici nu zici ca e facuta cu paiul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie tehnica cu paiul nu mi-a reusit nici de afurista :)))) Unghiutele arata super . Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a dat bătai de cap , peste tot oja , numai pe unghii nu . Hartia de sub mână s-a transformat într-o operă de artă :))

      Ștergere
  9. Buna idee cu paiul..am sa-lincerc si eu.Sper sa nu lesin de la mirosulacetonei..:D Glumeam.Multumim Emilia...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ma bucur ca va place ideea , multumesc si eu :D

      Ștergere
  10. Metoda asta nu am încercat-o dar rezultatul este spectaculos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ! Un mic sfat : acopera o portiune mai mare din deget cu latex ( lipici sau banda) si pune o hartie sub . ;)

      Ștergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...