marți, 8 noiembrie 2016

NOTD - Hello Kitty

Bună!
Astăzi am pentru voi o manichiură Hello Kitty , pe care o poate realiza oricine.
Am folosit stickerele de aici ,o baza alba pentru ele și o alta roșie.
Cam simpluț , dar nu mai am timpul necesar pentru modele mai complicate. Promit ca ma voi revansa in vacanta de iarna , la modelele pentru Craciun :)
*Țin să menționez ca stickerele au fost grozave. Se indeparteaza usor cu un betisor de pe folie , și cel mai important , nu se rup :D *
Rezultatul final:


24 de comentarii:

  1. Vaiiii ..... cat de dragalase sunt unghiutele .

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte cute, nu sunt eu fan unghiute rosii dar modelul tau este dragut

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut. uneori avem nevoie de ceva mai rapid. si eu, la fel ca multe fete, avem problema timpului, si de cele mai multe ori prefer un lac de unghii si gata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Soooo sweet! Arata super frumos...Big Like 4 Hello Kitty nails !

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu m-a atras niciodata Hello Kitty, dar imi place forma unghiilor tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Simpatice foc! Am avut o perioada cu muuuult Hello Kitty.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata! Hello Kitty e o dragălașă! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  8. What the... :)) Imi plac pana si mie. In locul tau mi-as face un blog cu numele "Nails Art" sau varianta in romana. ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaiii...ce faine sunt! Fiimea cea mica e inebunita dupa Hello Kitty, deci i-ar placea sigur!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu tot stickere folosesc, la pictat sunt praf.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai ma ca ti-au iesit foarte bine! Si e de ajuns modelul, daca puneai pe toate unghiile fundite poate erau prea incarcate si nu mai dadea asa bine. Insa acum chiar se vede misto rosul ala, mai ales pe unghia patrata ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu m-am gândit la același lucru . M-am limitat la două unghii cu model :)

      Ștergere
  12. Cat sunt de faine! Recunosc ca sunt o mare admiratoare dar din pacate eu sunt destul de priceputa si merg la salon cand vreau ceva deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte simpatic modelul. As denumi acest model ... girly

    RăspundețiȘtergere
  14. Simpatic model :) Eu nu mai am timp de mult sa fac altceva decat sa aplic oja in doua straturi ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac unghiutele tale, iar pisicuta este dragalasa tare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Woww...ce faine sunt, nu am mai vazut pana acum si pe unghii...

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...