sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Dorințe pentru anul 2017

Bună!
Am văzut foarte multe postări despre dorințele pentru noul an. Doresc și eu să îmi fac o listă cu dorințe , căreia îi dedic această postare pe blog.

Dorințele vor fi verificate la sfârșitul anului , să văd dacă am putut respecta ceea ce mi-am propus.
Acestea fiind spuse , să vedem care sunt dorințele mele.
  1. Doresc să fiu mai activa pe Instagram 
  2. Sa postez de trei ori pe săptămână ( pe blog)
  3. Sa particip la toate temele pentru unghiute 
  4. Să scap de timiditate 
  5. Să citesc cel puțin o carte pe lună , căreia să-i fac o recenzie pe blog.
  6. Sa invat a gati , pentru ca nu sunt buna deloc la gatit . Macar sa fac niste prajituri :)
  7. Sa invat mai mult
  8. Să fac și alte persoane la unghiute . 
Cam astea ar fi dorințele mele pentru noul an.Ale tale care sunt?






21 de comentarii:

  1. hmmm, asa sa fie! eu as vrea sa calatoresc mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) iti doresc succes in ducerea la bun sfarsit a acestor dorinte. Te voi urmari pe instagram :) sibeu trebuie sa fiu mai activa pe insta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am aceeasi dorinta de nu stiu cati ani incoace:sa slabesc! :))) restul nu mai conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lista mea cu dorințe pe 2017 este mult mai lungă, dar există prin ea și puncte comune cu tine. Partea de postat pe blog - la mine sunt aproximativ 10 articole pe săptămână pentru 3 blogguri, activitate pe Instagram, și de citit o carte pe lună :)

    RăspundețiȘtergere
  5. partea cu cartea se incadreaza si la mine si cat mai multa activitate pe instagram blog si retelele de socializare

    RăspundețiȘtergere
  6. 1 Sa rad mai mult, 2 Sa citesc mai mult, 3 Sa calatoresc mai mult. Tragand linie constat ca am ca numitor al rezolutiilor pe 2017 sa actionez mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi doresc foarte multe pe plan material, cum ar fi sa imi cumpar teren pentru casa mea de vis. Mai sunt destule, dar ma rezum la asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am facut si eu lista cu tot ce vreau sa realizez in 2017 si printre cele mai importante sunt: cat mai multe postari pe blog si sa am mai multa grija de sanatatea mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anul acestanu mi-am facut o lista cu dorinte dar cred ca o sa imi fac. nr. 1 ar fi sa iau toate examenele ca incep imediat sesiunea :(

    RăspundețiȘtergere
  11. EU cred ca vei reusi,cred ca mai greu e cu timiditatea...I know the feeling!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca iti doresti intr-adevar toate aceste lucruri, cu determinare ai sa reusesti. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Intamplarea face ca ma regasesc in mare parte din dorintele tale. Iti doresc succes in Noul An si daca faci un articol la sfarsit de an cu realizarile tale lista acestora sa fie mult mai lunga!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu imi fac liste de dorinte pentru ca stiu ca nu ma tin de ea si ma chinui de pomana. In principiu am multe idei in cap si nu stiu cate se vor concretiza in acest an. Ma axez pe cele principale si restul ... vad eu.
    Lista ta de dorinte este interesanta desi majoritatea este legata de blog. Eu imi doresc sa calatoresc mai mult in noul an, sa-mi gasesc un job care sa ma reprezinte si sa mai fac un copil.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vrei sa incepi cu prajituri, asta da curaj. Eu am inceput sa fac prajituri dupa vreo 8 ani, dupa ce am inceput sa gatesc. Si inca mi se par foarte complicate

    RăspundețiȘtergere
  16. Partea cu gatitul este cea mai importanta si daca incepi cu prajituri, mmmmm...nu recomand dar iti doresc succes in ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mult succes! Mai ales la partea cu prajiturile- sa ne impartasestisi noua niste retete bune

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte bune dorintele tale. La mine cea mai importanta e sa merg la sala de cel putin 3 ori pe saptamana si sa ma tin de ea

    RăspundețiȘtergere
  19. Ah, câteva dintre dorințele tale se află și pe lista mea! Clar vreau să învăț și eu să gătesc, că sunt varză. Bine, ce-i drept, nici n-am stat eu o dată în bucătărie, să mă lași de capu` meu.

    Mult succes! :D

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...