joi, 5 ianuarie 2017

Încălzește-ți casa cu panouri radiante cu infraroșu

Bună!

       Astăzi voi aborda o temă nouă pe blog . Pentru anul 2017 mi-am propus să particip la campaniile de pe blogalinitiative. Știu că nu sunt cea mai bună scriitoare , dar doresc  să capăt experiență.Vă rog să fiți cât mai blânde cu mine!:)
    Subiectul de astăzi  este panoul radiant cu infrarosu .
Poate vă intrebați ce este.
     Sunt niste panouri electrice , care se folosesc de puterea radiațiilor infraroșii pentru a încălzi.Diferența dintre acest tip de panouri și încălzirea in stil clasic este ca panourile radiante cu infraroșu încălzesc cu prioritate obiectele din cameră , aerul fiind încălzit in mod indirect de obiectele încălzite în prealabil. Acest lucru asigură încălzirea eficientă , uniformă a locuintei , pierderile de  căldură reducându-se la minim.
     Pentru cei care sunt încă nelămuriți,pe chibzuintza principiul de funcționare este explicat astfel :"Metoda încălzirii cu panouri radiante funcționează pe acelasi principiu prin care soarele încălzește Pământul . Când ai stat afară în bătaia soarelui, într-o zi friguroasă , ai experimentat încălzirea prin radiație infraroșie.Deși afară era frig, stând în lumina soarelui ai simțit căldura."
Acum că știm cum funcționează , să vedem și cum arată :

 Acesta este modelul standard , alb.


Acesta este unul personalizat , mai scump , dar se merită , deoarece arată foarte bine .
Prima dată l-am confundat cu un tablou . :))




















Avantaje:
1.Consumul
   Dacă aveți un panou radiant de 800 w , panou util pentru încălzirea unei camere de până la 18 mp ( h=2,5) se consumă 80-100 lei/lună. Prețul poate varia in funcție de camera fiecaruia.
2.Efectele benefice pentru sănătate

  • Distrugerea anumitor tipuri de virusi de hepatită
  • Tratarea hemoroizilor
  • Neutralizarea iradierii radioactive
  • Ajută la reducerea considerabilă a greutații corporale , așa este doamnelor , ne ajută și la slăbit.
  • Îmbunătățește aspectul pielii
  • Relaxează mușchii încordați
3.Montarea
   Se montează ușor si rapid cu ajutorul unei bormasini și al catorva șuruburi de prindere.
4.Siguranța
   Este sigur , nu există riscuri de incendiu.


Ce ziceți? V-ar interesa acestă metoda de încălzire?
Vă doresc o zi frumoasă ! :)

33 de comentarii:

  1. pare o metoda mai safe decat clasica aeroterma sau caloirferul electric, care se pot supraincalzi. si zic eu ca e destul de ok la 300 lei pe luna pentru 3 camere. nu multi avem camerele de 18mp, deci consumul nu e exagerat

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intalnit acest tip de panou, initial l-am confundat cu o tabla de scris. E si o economie de spatiupe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai auzit de aceste panouri,dar trebuie sa recunosc ca m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma bate gandul sa comand unul, ramane sa-l conving pe sotul meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. E fain aspectul aceslui panou personalizat, chiar ca pare tablou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai multe modele de panouri radiante personalizate gasiti aici: http://www.panouri-radiante-infrarosii.ro/galerie-foto/.

      Ștergere
  6. Am crezut ca este un tablou...ce bine arata, mi-ar placea unul in sufrageria mea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare foarte utila aceasta metoda de incalzire prin panourile radiante,cu siguranta este revolutionara si asigura confort si eficactate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu unele superbe, ziceai ca sunt niste tablouri pictate de un pictor talentat dar sunt destul de scumpe.

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante optiuni de incalzire au aparut in uktimii ani! Mie mi-ar placea mult incakzire prin pardoseala...

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este, sunt foarte practice aceste panouri!

    RăspundețiȘtergere
  11. De cand ne-au izolat blocul n-am mai avut probleme cu caldura, slava Domnului, ca nici nu vreau sa-mi amintesc cat frig am indurat

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce tare! :D imi plac cele personalizabile, emana caldura si la figurat :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Este un sistem inovator care am inteles ca face si o reducere de pana la 50% a consumului de energie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata tare bine aceste panouri..am auzit si eu de ele!Cele personalizate arata foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu știam de beneficiile panourilor. Am crezut ca doar produs caldura si cam atat

    RăspundețiȘtergere
  16. Am auyit multe despre aceste panouri. In ultimul timp tot inspectam piata ca sa gasim o metoda economica si sigura pentru incalzire.

    RăspundețiȘtergere
  17. N-aveam idee ce sunt, dar suna extraordinar!
    Si chiar arata foarte bine, in special cele personalizate.
    Plus, chiar sunt enervante caloriferele, ocupa spatiu si nici nu as spune ca sunt o sursa extraordinara de caldura.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu stiam de aceste panouri solare dar suna interesant sa le poti folosi ca o sursa de caldura.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu stiam ca putem folosi panouri radiante in casa. E ceva destul de nou pentru mine, dar e interesant sa aflu si despre aceasta optiune.

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu am mai auzit pana acum de panouri radiante cu infrarosu. Cele personalizate seamana foarte bine cu tablourile :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Bun avantajele le-am aflat, dar cre sunt dezavantajele? Radiatiile IR nu cred ca sunt atat de bune pentru noi si mediul in care locuim.

    RăspundețiȘtergere
  22. Utile informații, mulțumim pentru ele!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am auzit de ele, dar nu m-am documentat sa vad ce si cum sta treaba cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  24. Interesant produs, mai ales atunci cand incalzirea blocului nu functioneaza chiar asa cum ar trebui..

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu am mai auzit de astfel de panouri, mi se par o alegere foarte buna, mai ales pentru spatii mai mici.

    RăspundețiȘtergere
  26. sotul meu ma bate de mult la cap sa ne punem si noi panouri radiante, stie si el beneficiile si chiar le recomanda

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte interesant, o sa ma documentez si eu!

    RăspundețiȘtergere
  28. Nici nu stiam de existenta lor...recunosc! Si cat de bine arata, zici ca i un tablou.

    RăspundețiȘtergere
  29. Chiar arata bine cel cu model, pare tablou. Ce mi-a atras insa atentia si mi se pare ciudat e legatura cu anumite boli, sau mai bine zis ameliorarea lor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Ha, ce tare! Am mai vazut si mi se pare super cool.

    RăspundețiȘtergere
  31. Cine nu si-ar dori panouri radiante? eu una abia acum am aflat de ele, dar parca as vrea...

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...