sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Saturday's Theme- 1.Clock

Buna, fetelor !
Astazi , pentru prima tema din an , Oana, ne-a propus ceasurile. Sunt un simbol pentru trecerea in noul an si mi-a facut mare placere sa port aceasta manichiura.
Ce-i drept realizarea a fost mai grea,fara matrite si fara tatuaje e foarte greu , mai ales cand nu te descurci nici la pictatul manual. Am incercat sa pictez manual , dezastru. Asa ca m-am reprofilat. Am cautat peste tot , ceasuri , ceasuri , pana cand am gasit metoda perfecta pentru mine. Ceasul din pietricele.Dupa ce le-am plasat tot a trebuit sa ma confrunt cu putin pictat , limbile ceasului . Dupa ce am trecut si de ele , acesta este rezultatul.
























Ce am folosit

  • Oja Gabrini 373
  • Oja Orkide 604
  • Punctator cu putin lac transparent pentru a plasa pietricelele
  • Oja neagra cu pensula subtire
  • Pietricele
Fetele participante


La multi ani tuturor sărbătoriților ! 😊















13 comentarii:

  1. foarte interesant motivul timpului, chiar mi-a atras atentia si manichiura e foarte draguta

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai descurcat foarte bine, foarte draguta mani <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta interpretarea ta.An nou fericit iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Culoarea e absolut superba! Imi plac unghiile tale dar eu nu pot sa port oja verde pentru ca am unghiile mici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos realizat. Oare va fi noul trend pe anul 2017?

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesanta tema, imi place ce a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  7. SI eu am vrut manichiura cu cea, dar am abandonat ideea ca la fel nu le am cu pictatul, la pietricele nu m-am gandit.

    RăspundețiȘtergere
  8. Rezultatul este spectaculos. Chiar esti talentata

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta idee! Nu m-am gandit niciodata ca un ceas poate arata atat de frumos pe o unghie. Felicitari pentru reusita!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce idee buna ai avut!!! uite ca mie nu mi-a dat prin cap. nici eu n-am avut stickere sau placuta de stampilat, dar am zis sa pictez. bineinteles, a fost un total esec :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant! Nu m-am gandit niciodata la ideea asta, de a-ti pune ceasul pe unghii! Dar arata fabulos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai reusit sa faci provocarea foarte fain. Imi place oja verde :)

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...