sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Saturday's Theme- 2.Pantone Colors

Bună!
Pentru tema de astăzi am avut de realizat o manichiură cu verdele  anului 2017. Am întâmpinat dificultăți în realizarea temei, deoarece verdele acesta nu se încadrează în preferințele mele.
Mi-ar fi plăcut cu sidef sau sclipici.
Dar dacă tema spune, așa facem.
M-am dus prin oraș și nici urmă de verde.In cele din urmă am găsit acest verde de la Orkide  .Mare dezamăgire.A trebuit să îl pun peste o bază albă pentru a fi opac.Dupa o oră am avut și eu verde pe unghii.Acest verde m-a dus cu gândul la urșii panda, așa că am aplicat doua tatuaje.
 Sa vedem ce au realizat si fetele :




18 comentarii:

  1. Foarte dragalasi ursuletii tai.Si euam cateva oje pe care evit sa le folosesc deoarece necesita vreo 5 straturi :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Heheeee soooo cute si eu tot ursuleti am :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ursuleti dragalasi, se integreaza bine in natura

    RăspundețiȘtergere
  4. Super draguta manichiura! Ursuletii sunt atat de haiosi :) Mie imi place culoarea folosita, chiar e faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super, ce-i drept nici eu nu cred ca am vreo oja verde pe acasa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa culoarea
    si modelul ales <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Culoarea verde chiar nu am in ojele mele, dar a ta arata fain si mai ales cu acei ursuleti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Omg, cât de frumoase sunt! Ce-i drept, verde nici eu nu prea am purtat, însă cu acei ursuleți chiar arată foarte drăguț.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ursuletii sunt super, culoarea ojei insa nu ma atrage chit ca-i culoarea anului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca au ales verde pentru anul acesta. Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ursuleti panda cum sa nu fie simpatici :).Eu am avut noroc cu DM-ul ca am avut de unde alege variante de oje verzi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. culoarea asta mi-a pus si mie probleme, am cam batut juma de oras, dar n-am gasit nimic chiar nuanta asta

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare simpatice. La bambus m-a duc cu gandul culoarea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt foarte drăguțe. Pe mine mă duc cu gândul la vară. ❤

    RăspundețiȘtergere
  15. Tare frumoasa aceasta manichiura, cu ursuletii panda chiar e belea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey!
    Vad pe Google multe manichiuri postate de tine. Sunt tare dragute, dar daca acepti un sfat din partea mea...incearca sa renunti la blitz si sa faci poze la lumina naturala. Si sa pui mai multe, nu doar una! :)
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...