sâmbătă, 4 februarie 2017

Saturday's Theme- 5. Hearts

Buna, fetelor!
Astazi am promis ca voi fii in afara zonei de confort , asa ca am un model stampilat pentru astazi .
Am reusit sa testez produsele venite de la Oana , careia ii multumesc .
Daca tema a fost inimioare am folosit o matrita cu model pentru toata unghia si am folosit tehnica reverse stamping pentru a colora fiecare inimioara. Pe restul unghiilor am pus o inimioara mica , tot stampilata.
Am folosit:
  • Baza Astor
  • Alb Orkide 601
  • Melkior Anytime Red
  • Essence 55 Be awesome tonight
  • Rimmel 260 Funtime Fuschia
  • Matrita XY14
  • Matrita avon pentru inimioarele mici
  • Stampila si card
  • Top coat Miss Sporty
Fetele participante



6 comentarii:

  1. Heyyy ma bucur ca iti place cadoul, sa le folosesti cu drag pe toate, minunata mani ai facut, te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai vrem manichiuri stampilate,au iesit foarte frumos 💜

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi mai incerca pe viitor :) Trebuie sa imi maresc colectia , deocamdata nu am pentru fiecare tema :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase unghiute si eu am folosit ceva din cadoul de la Oana...

    RăspundețiȘtergere
  4. A iesit super manichiura stampilata.
    Abia astept sa vad si alte modele colorate.
    Poop :*

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...