vineri, 16 iunie 2017

Merita citit? Ucenicul vraciului

Buna! Ma bucur de vacanta si de o carte buna . De mult am dorit sa scriu despre carti , dar nu am mai avut destul timp. Deci , de astazi dau startul maratonului de citit. Prima carte , care este de fapt o serie de carti , este Ucenicul Vraciului. Fac parte din Cronicile Wardstone ,care au ajuns in prezent la 12 volume . Va pot spune ca deja am terminat doua ,insa nu pot da de volumul 3 deocamdata . Mereu m-au atras cartile despre fiinte supranaturale sau cele politiste , aceeasi preferinta o am desigur si pentru seriale. 




Sa va spun cate ceva despre carte , iar daca nu ai citit-o ti-o recomand cu mare drag.
Actiunea se petrece in Comitat , satul Chippenden , unde s-a nascut personajul principal, Tom Ward , al saptelea fiu al unui al saptelea. Din aceasta cauza putem spune ca a fost menit de la nastere sa fie un vraci. Dupa ce parintii il dau in ucenicie viata lui Tom se va schimba radical . Alaturi de magistrul sau , Gregory , Tom va lupta impotriva Intunericului care bantuie Comitatul . Luat sub aripa protectoare a vraciului va invata cate ceva noi in fiecare zi despre duhuri rele si tipurile de vrajitoare , dar si despre cum se poate apara de ele . In scurt timp se va introduce si personajul principal feminin , Alice , o tanara vrajitoare , care va intra pe sub pielea lui Tom , convingandu-l pe acesta sa o elibereze pe Mama Malkin ,o vrajitoare puternica pe care Gregory reusise sa o captureze si sa o inchida intr-un put . 
Vor reusi cei doi sa scape de Mama Malkin? Poate da , poate nu , va las pe voi sa aflati.
 
Daca v-a captivat povestea , dar nu sunteti cititori inraiti , va pot spune ca exista si un film bazat pe primele doua volume din carte . In curand imi voi publica parerile si despre el , asa ca stai cu ochii in patru dupa acel articol.




















3 comentarii:

  1. imi plac cartile de genul asta! si parca zic eu ca am mai dat pe undeva de mitul al 7lui fiu, dar nu mai tin minte unde

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceste cărți și cele polițiste mi-au deschis apetitul pentru citit , sunt subiectele mele preferate și abia aștept să găsesc și altele .

      Ștergere
  2. Mi-a placut foarte mult. Este o serie grozava, de citit pentru toate varstele. :D

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...